reclama

Cipolino. Un produs Blogger.

joi, 31 martie 2011

Vrei o dieta buna? Numai cu supa de varza.


De ce sa dai sute de lei pe produse de slabit cand natura te poate ajuta. Avem diete cu apa, cu salata, cu supa de varza, cu orez, cu mere. Ai de unde alege. Important e sa ai rabdare si perseverenta.
Niciun lucru nu e usor daca nu iti doresti cu adevarat.
Dieta cu supa de varza e oarecum diferita de celelalte diete pentru ca te face sa mananci mai mult invers proportional cu numarul de kilograme date jos.
Dieta este recomandata a se tine timp de 7 zile. Dupa aceste 7 zile poti slabi intre 5 si 7 kilograme.
Un comentariu de pe eva.ro cu privire la dieta cu supa de varza.si eu tocmai am terminat aceasta dieta cu supa de varza. am combinat dieta disociata de 3 zile cu cea cu supa de varza de 6zile. rezultatul a fost minus 2 kg de care sunt f multumita. nu cred ca intr-un timp atat de scurt ar fi fost bine sa fi slabit mai mult, deoarece pielea este deja mai flasca si muschii mai lasati din cauza pierderii mari de apa de pe parcusul dietei. (mentionez ca am 28 ani si de la 58kg am ajuns la 56) Tin sa va spun ca pe parcurs am inceput tratamentul calciu magneziu zinc cu vitamina D3 si nu prea m-am simtit slabita. De supa nu mi-a fost greata decat putin la inceput cand avea prea multa varza, pe care am strecurat-o dupa o zi aproape total, consumand zeama cu restul legumelor, adaugand zeama de lamaie si iaurt 0,1 grasime aproape la fiecare portie. Am incercat sa consum in jur de 500 calorii pe zi, in care se includeau si 2 patratele de ciocolata in penultimele zile. Eu am personalizat aceasta dieta si am obtinut rezultate bune. Succes!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

stiri blog

Statistici

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About